۵ موردی که حتما باید قبل از خرید ماشین لباسشویی مد نظر بگیرید

چطور یک ماشین لباسشویی جدید را انتخاب کنیم؟

ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود در مقابل ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود؟ استیل یا پلاستیک؟ چه چیزهایی را قبل از خرید ماشین لباسشویی باید مد نظر قرار دهید.ظاهرا کلی گزینه هست که قبل از خرید لباسشویی مد نظر دارید : میزان مصرف انرژی ، طراحی اش، رنگ ماشین لباسشویی و … خیلی سخت است که بدانید چه ماشین لباسشویی ای به درد خانه شما و زندگی شما می خورد.

در اینجا 5 موردی که حتما باید قبل از خرید ماشین لباسشویی مد نظر بگیرید را آورده ایم

  • درب ماشین لباسشویی از جلو باز بشود یا از بالا؟

این بستگی دارد که فضای شما چقدر باشد . برای فضاهای کوچک ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود بهتر است چون می توانید روی ماشین لباسشوییتان هم یک چیزهایی بگذارید .

باید شما تعداد افراد خانواده و مقدار آب مصرفی را هم مد نظر قرار بدهید. ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود به طور میانگین در طول برنامه ها ی شستوشو 21 گالن آب مصرف می کنند . ماشین لباسشویی های جدید که دربشان از بالا باز می شود 25 گالن آب مصرف می کنند ولی مدل های قدیمی تر لباسشویی که دربشان از بالا باز می شد 40 گالن آب در هر برنامه شست و شو مصرف می کردند.این مورد را هم در خاطر داشته باشید که درست است که آب کمتری مصرف می کنند ، ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود برنامه های شستوشویش بیشتر زمان می  برد

ماشین لباسشویی

  • اینکه چند بار در روز ماشین لباسشویی را روشن می کنید؟

با ماشین لباسشویی های جدید شما می توانید 7 بار در هفته یا 7 بار در روز ماشین را بزنید . اگر شما خوب از آن نگه داری کنید و تمیز نگهش دارید و زیادی پر نکنید ماشین را میزان عمر مفید ماشین لباسشویی 10 تا 15 سال است .

  • چه ویژگی ای برای شما از همه چیز مهم تر است؟

برای خانواده ها ماشین لباسشویی های هوشمند که با تلفن همراه کار می کنند خیلی بیشتر جذاب است.آیا شما لباس تمیز می خواهید و می خواهید زود هم بشوید؟ می توانید ماشین لباسشویی هوشمند کنمور را مد نظرتان قرار بدهید که هم چرخه های متفاوتی برای پارچه های مختلف دارد و هم به خوبی از لباسها مراقبت می کند .برخی ماشین لباسشویی ها حتی چرخه شستو شو برای لباسهای بچه ها هم دارند. برخی دیگر برنامه شست و شو رو تختی دارند ، برخی برنامه شستوشو ضدعفونی کننده و ..

سازندگان ماشین لباسشویی تنظیمات مختلفی را ارائه می دهند و این نظر و ترجیح شخصی شماست که کدام برند را انتخاب کنید.

  • مخزن ماشین لباسشویی استیل باشد یا پلاستیکی؟

در حالیکه هر دو هم خوب کار می کند ، باید بدانید استیل عمردارتر است و راحت تر هم تمیز می شود ولی کمی هم گران تر است

  • چه نوع گارانتی ای ارائه می گردد؟

بیشتر سازنده ها 1 سال گارانتی تعویض می دهند. برخی ها هم گارانتی تعویض برخی قطعات رامی دهند.برای مثال برخی 10 سال گارانتی تعویض مخزن لباسشویی ارائه می دهند.

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند ماشین لباسشویی از جمله تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ و همچنین تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ خود با تعمیرگاه آاگ تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات آاگ تماس حاصل فرمایید.

منبع: https://www.searshomeservices.com/blog/how-to-choose-a-new-washing-machine-5-questions-to-ask

Rate this post